炸天知识网 https://www.zhatian.net

炸天知识网 > 休闲爱好 > Kanye West《Touch The Sky (Live)》的歌词

Kanye West《Touch The Sky (Live)》的歌词

时间:2020-09-29 15:09:47 浏览: 作者:艾梦欣

  Touch The Sky (Live)文本歌词

  TouchTheSky

  KanyeWest

  Igottatestify,comeupinthespotlookingextrafly

  ForthedayIdie,Immatouchthesky

  Gottatestify,comeupinthespotlookingextrafly

  ForthedayIdie,Immatouchthesky

  BackwhentheythoughtpinkpoloswouldhurttheRoc,

  BeforeCamgottheshittopop,thedoorswasclosed.

  IfeltlikeBadBoysstreetteam,IcouldntworktheLox(locks).

  Nowletsgo.

  Takeembacktotheplan...

  MeandmymommahoppedintheU-Haulvan.

  AnypessimistsIainttalkedtothem,

  Plus,Iainthavenophoneinmyapartment.

  Letstakeembacktotheclub.

  LeastaboutanhourIwouldstandonline,

  Ijustwantedtodance.

  IwenttoJacobanhourafterIgotmyadvance.

  Ijustwantedtoshine.

  Jaysfavoriteline:Dog,induetime

  Nowhelookatme,likeDamn,dog,youwhereIam

  Ahiphoplegend.

  IthinkIdiedinanaccident,causethismustbeheaven.

  Igottatestify,comeupinthespotlookingextrafly

  ForthedayIdie,Immatouchthesky

  Gottatestify,comeupinthespotlookingextrafly

  ForthedayIdie,Immatouchthesky

  Nowletstakeemhigh-igh-igh-igh-igh-ighlalalalalalala

  (Topoftheworld,baby.T-Topoftheworld)

  Nowletstakeemhigh-igh-igh-igh-igh-ighlalalalalalala

  (Topoftheworld,baby.T-Topoftheworld)

  BackwhenGucciwastheshittorock,

  BackwhenSlickRickgottheshittopop,

  IddoanythingtosayIgotit.

  Damn,themnewloafershurtmypocket.

  BeforeanybodywantedK-Westbeats,

  MeandmygirlsplitthebuffetatKFC.

  Dog,Iwashavingnervousbreakdowns,

  LikeDamn,theseniggasthatmuchbetterthanme?

  Baby,Imgoingonanairplane,

  AndIdontknowifIllbebackagain.

  Sureenough,Isenttheplanetickets,

  Butwhenshecametokickit,thingsbecamedifferent.

  AnygirlIcheatedon,sheetsIskeetedon.

  Icouldntkeepithome,IthoughtIneededaNiaLong.

  Imtryingtowritemywrongs,

  Butitsfunnythesesamewrongshelpedmewritethissong.

  Now,

  Igottatestify,comeupinthespotlookingextrafly

  Forthedayyoudie,Yougonnatouchthesky

  (Yougonnatouchtheskybabygirl!)Testify,comeupinthespot

  Lookingextrafly

  Forthedayyoudie,Yougonnatouchthesky

  Yes,yes,yesguesswhosonthird?

  LupestilllikeLupintheThird.

  HearlifeheretillImbeeronthecurb

  Peachfuzzbuzzbutbitontheverge

  Holditdownlikewereontheserve

  Bottle-shapedbodylikeMrs.Butterworths.

  But,beforeyousayanotherword,

  Imbackontheblocklikeamanonthestreet.

  ImtryingtostoplyinglikeaMum-Ra,

  ButImnotlyingwhenImlayingonthebeat.

  Engarde,TouchLupecoolastheUnthar,

  ButIstillfeelaspossessedasaguncharge.

  Icomeascorrectasapornstar,

  Inafreshpairofstepsandmybestforeigncar.

  So,Irepresentthefirst.

  Now,letmehearmyverserightwherethehornsarelike

  Igottatestify,comeupinthespotlookingextrafly

  Forthedayyoudie,Yougonnatouchthesky

  (Yougonnatouchtheskybabygirl!)Testify,comeupinthespot

  Lookingextrafly

  Forthedayyoudie,Yougonnatouchthesky

  (Webackathome,baby)

  Skyhigh

  Im,Imskyhigh

  Im,Imskyhigh

  Im,Imskyhigh

  Im,Imskyhigh

  Im,Imskyhigh

  Sky,Skyhigh

  Im,Imskyhigh

  Yeah!(Keepitrollin)

  (Feelsgoodtobehome,baby!Feelsgoodtobehome!)

  Touch The Sky (Live)LRC歌词

  [ti:Touch The Sky]

  [ar:Kanye West]

  [al:]

  [00:00.00]Touch The Sky

  [00:01.00]Kanye West

  [00:02.00]

  [00:02.78]I gotta testify, come up in the spot looking extra fly

  [00:07.50]For the day I die, I mma touch the sky

  [00:12.36]Gotta testify, come up in the spot looking extra fly

  [00:16.57]For the day I die, I mma touch the sky

  [00:19.74]

  [00:20.28]Back when they thought pink polo s would hurt the Roc,

  [00:22.45]Before Cam got the shit to pop, the doors was closed.

  [00:25.41]I felt like Bad Boy s street team, I couldn t work the Lox (locks).

  [00:28.70]Now let s go.

  [00:29.78]Take em back to the plan...

  [00:31.61]Me and my momma hopped in the U-Haul van.

  [00:33.75]Any pessimists I ain t talked to them,

  [00:35.81]Plus, I ain t have no phone in my apartment.

  [00:38.25]Let s take em back to the club.

  [00:40.59]Least about an hour I would stand on line,

  [00:42.62]I just wanted to dance.

  [00:43.74]I went to Jacob an hour after I got my advance.

  [00:45.96]I just wanted to shine.

  [00:47.36]Jay s favorite line: Dog, in due time

  [00:49.50]Now he look at me, like Damn, dog, you where I am

  [00:51.95]A hip hop legend.

  [00:53.41]I think I died in an accident, cause this must be heaven.

  [00:56.23]

  [00:57.14]I gotta testify, come up in the spot looking extra fly

  [01:00.45]For the day I die, I mma touch the sky

  [01:04.47]Gotta testify, come up in the spot looking extra fly

  [01:09.89]For the day I die, I mma touch the sky

  [01:13.42]

  [01:14.06]Now let s take em high-igh-igh-igh-igh-igh la la la la la la la

  [01:20.73](Top of the world, baby. T-Top of the world)

  [01:22.68]Now let s take em high-igh-igh-igh-igh-igh la la la la la la la

  [01:29.32](Top of the world, baby. T-Top of the world)

  [01:32.08]

  [01:32.38]Back when Gucci was the shit to rock,

  [01:34.50]Back when Slick Rick got the shit to pop,

  [01:36.84]I d do anything to say I got it .

  [01:39.05]Damn, them new loafers hurt my pocket.

  [01:41.30]Before anybody wanted K-West beats,

  [01:43.49]Me and my girl split the buffet at KFC.

  [01:45.64]Dog, I was having nervous breakdowns,

  [01:48.15]Like Damn, these niggas that much better than me?

  [01:50.34]Baby, I m going on an airplane,

  [01:52.75]And I don t know if I ll be back again.

  [01:55.09]Sure enough, I sent the plane tickets,

  [01:56.97]But when she came to kick it, things became different.

  [01:59.11]Any girl I cheated on, sheets I skeeted on.

  [02:01.41]I couldn t keep it home, I thought I needed a Nia Long.

  [02:03.67]I m trying to write my wrongs,

  [02:05.78]But it s funny these same wrongs helped me write this song.

  [02:08.17]Now,

  [02:08.52]

  [02:09.29]I gotta testify, come up in the spot looking extra fly

  [02:12.62]For the day you die, You gonna touch the sky

  [02:16.49](You gonna touch the sky babygirl!) Testify, come up in the spot

  [02:19.82]Looking extra fly

  [02:22.89]For the day you die, You gonna touch the sky

  [02:25.52]

  [02:26.10]Yes, yes, yes guess who s on third?

  [02:28.40]Lupe still like Lupin the Third.

  [02:30.78]Hear life here till I m beer on the curb

  [02:33.15]Peach fuzz buzz but bit on the verge

  [02:35.29]Hold it down like we re on the serve

  [02:37.51]Bottle-shaped body like Mrs. Butterworth s.

  [02:40.01]But, before you say another word,

  [02:42.17]I m back on the block like a man on the street.

  [02:44.38]I m trying to stop lying like a Mum-Ra,

  [02:46.25]But I m not lying when I m laying on the beat.

  [02:48.24]Engarde, Touch Lupe cool as the Unthar,

  [02:51.80]But I still feel as possessed as a gun charge.

  [02:53.60]I come as correct as a porn star,

  [02:55.07]In a fresh pair of steps and my best foreign car.

  [02:57.70]So, I represent the first.

  [02:59.88]Now, let me hear my verse right where the horns are like

  [03:02.78]

  [03:03.13]I gotta testify, come up in the spot looking extra fly

  [03:06.49]For the day you die, You gonna touch the sky

  [03:10.38](You gonna touch the sky babygirl!) Testify, come up in the spot

  [03:14.41]Looking extra fly

  [03:16.24]For the day you die, You gonna touch the sky

  [03:19.47]

  [03:20.24](We back at home, baby)

  [03:21.66]Sky high

  [03:22.56]I m, I m sky high

  [03:24.81]I m, I m sky high

  [03:26.90]I m, I m sky high

  [03:29.01]I m, I m sky high

  [03:31.26]I m, I m sky high

  [03:33.61]Sky, Sky high

  [03:35.92]I m, I m sky high

  [03:38.41]Yeah! (Keep it rollin)

  [03:42.62](Feels good to be home, baby! Feels good to be home!)

  [03:50.51]